Visa fullständig version : Fler kvinnor till Ubuntu.se!
Nuförtiden är Ubuntu så lätt att använda, så även er fru kan använda det!
Det är lika lätt som att köra en Opel... ;)
2445
Citat - "I vår nya Opel Rekord har jag fått låna ratten"... var det frun som fick låna ratten, eller var det han som ***** när frun körde..??
Inga rödstrumpor här inte...
Inte ens en grön göling...
Opel är kanske inte så lättkörd ändå...
;) Rune
fd.svensson
2011-01-01, 18:51
Ja den hackspetten saknar jag, mycket duktig på att skriva sådant folk tycker om att läsa. Jag hade hoppats att Broder Tuck som har sådan bra hand med fåglar skulle kunna locka hit henne, eller LJ som förmodligen lägger ut nötter till dem nu när det är så kallt. Jag har byggt en holk som jag får sätta upp i sommar, men det hade varit roligare om hon dök upp tidigare.
Sedan vet vi ju inte vad för kön som döljer sig bakom nicken, RuneK kan lika gärna vara en tjej.
Lasse :)
Sedan vet vi ju inte vad för kön som döljer sig bakom nicken, RuneK kan lika gärna vara en tjej.
Från http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432
Efternamn
Det finns 215 personer som har efternamnet Rune.
Förnamn
Det finns 2 kvinnor som har förnamnet Rune. Av dessa har 1 namnet Rune som tilltalsnamn.
Det finns 35125 män som har förnamnet Rune. Av dessa har 11625 namnet Rune som tilltalsnamn.
fd.svensson
2011-01-01, 19:08
Jo men om du söker genom Google på fd.svensson så ska du se. Det är väldigt många fd.svensson av bägge könen. Men nu har jag skrivit om min hustru så många ggr att de flesta tror att jag är man, men även där kan man ju vara osäker ;) :D
Män fattar ibland inte vad kvinnor egentligen säger
fd.svensson
2011-01-02, 20:55
Det ligger något i det :cool:;)
Nuförtiden är Ubuntu så lätt att använda, så även er fru kan använda det!
Jag vet inte riktigt om jag är bekväm med att skaffa mig en fru. :cool:
@ Peetra
Hej!
Kul att se dej här!
Ta inte mitt första inlägg alltför allvarligt eller bokstavligt. ;)
Rubriken menar jag förstås allvar med!
/Rune
Oavsett vad Rune menar så var Hästen kul ! Men inte för hästen såklart..