handdator

Visa fullständig version : Hur ändrar man e-mail adress, vid prenumaration på ämnen i forumet?

ApeviaX
2008-12-05, 21:18
Hej

Jag har valt att prenumerera på alla de inlägg jag skapar och svarar i, detta fungerar toppen då jag direkt blir meddelad om nya svar kommer, då får jag detta meddelande vi mailen jag kopplat till prenumerieringen, hur ändrar jag nu så att dessa mail kommer till en annan adress?

Skulle vilja att de kommer till min @ubuntu.se adress istället, då detta rör den adressen mer än min privata.

Hur ändrar jag detta?

:o

Little John
2008-12-06, 04:54
Inne i kontrollpanelen under "redigera dina uppgifter" kan du ändra mailadressen.

LJ

ApeviaX
2008-12-06, 12:15
Tackar för hjälpen, nu var det åtgärdat.

Och nu på sluttampen i mitt problem med dualboot och vilket alternativ jag ska välja vid partioneringen....

Dualboot XP - Ubuntu 8.10, hjälp med partitionsalternativ (http://ubuntu.se/forum/showthread.php?t=2349)

snart är jag äntligen igång med Ubuntu som ren installation på en del av min HDD :D

Little John
2008-12-06, 12:17
Härligt att höra :) och problemet med dualboot kommer säkert att lösas inom kort. Jag är säkert.

Hälsningar
LJ

ApeviaX
2009-04-18, 17:34
Hejsan

Var länge sen jag jag var mycket aktiv på forumet då jag har haft problem med internet... Men nu ser jag att jg fått svar i tråden...

HaHa, det är så rätt så rätt, igång med Ubuntu sen en tid tillbaka men int ljudet...