Visa fullständig version : Fritt eller ofritt?
Harlekin33
2009-02-19, 06:15
Jag gjorde ju en anmälan till APB om att Ubuntu.se använde sig av licensierade program som jag inte visste om Ubuntu.se fick använda sig av i connectiity remix!?
Men efter mycket tänkande fram och tillbaka så drar jag tillbaka anmälan!
Det spelar egentligen ingen roll om det är fritt eller ofritt tror jag!
Huvudsaken är att Ubuntu går framåt! (Bug nr:1)
Och då är väl alla medel tilllåtna!
Sen om det är fritt eller ofritt får vi diskutera i framtiden!
Priroritet är bug nr:1
:D
Jösses!! Att dra iväg en anmälan till APB är väl lite extremt?
No1Viking
2009-02-19, 06:30
Jösses!! Att dra iväg en anmälan till APB är väl lite extremt?
Håller helt med.
@Harlekin33
Om jag ville stärka mitt förtroendekapital i frågan, skulle jag i ditt ställe modifiera signaturen.
Micke
Harlekin33
2009-02-20, 04:20
Håller helt med.
@Harlekin33
Om jag ville stärka mitt förtroendekapital i frågan, skulle jag i ditt ställe modifiera signaturen.
Micke
NEJ!
Jag kommer INTE ändra min signatur eftersom den är sann och för att upplysa andra om vad GNU/LINUX VERKLIGEN handlar om!
Däremot kan jag ändra sign. till nåt annat citat ur GNU/LINUX filosofin men det är MITT beslut!
No1Viking
2009-02-20, 05:31
NEJ!
Jag kommer INTE ändra min signatur eftersom den är sann och för att upplysa andra om vad GNU/LINUX VERKLIGEN handlar om!
Däremot kan jag ändra sign. till nåt annat citat ur GNU/LINUX filosofin men det är MITT beslut!
OK
Vi kommer att återkomma till dig i frågan. Fram till dess vill vi informera dig om forumets regler bla om detta.
Din avatar & signatur ska inte vara stötande (§ 2.6)
Din avatar och din signatur ska inte vara stötande för andra personer. Avataren ska enbart vara ett kännetecken för att andra användare enklare ska komma ihåg dig. Bilder av sexuell natur samt andra motiv som kan väcka anstöt är inte tillåtet. Signaturen och avataren får ej innehålla något som bryter mot forumets regler. Det är inte tillåtet att använda signaturen för att skriva ett budskap som vänder sig mot någon som inte är en offentlig person. Inte heller är det tillåtet att utge sig för att vara administratör eller moderator, ifall man inte är det.Micke
Tråden låses tills vidare.