handdator

Visa fullständig version : Jag är bannlyst!

Broder Tuck
2010-04-05, 01:38
Inatt fick jag helt plötsligt, utan föregående varning, nedanstående information från ubuntu-se.org

Information

Du har bannlysts från detta forum tills Imorgon, 01:11.

Kontakta forumadministratören (forumadmin@ubuntu-se.org) för mer information.

Anledning angiven för bannlysning: Du får en timeout på grund av att ha gått väldigt OT i tråden http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=84&t=47306. Detta är en tillsägelse, nästa gång jag ser liknande uppförande så kommer det leda till en varning.

En bannlysning har utfärdats mot ditt användarnamn.

Jag vill bara informera.
Jag har inget att tillägga.
Den som kommer åt och kan verifiera texten, må få göra det. Det skulle kunna vara intressant att veta vad man grundar ett sådant beslut på.

Ni som är medlemmar även där, kan ju gå in i kontrollpanelen och söka på mina inlägg i afton och sedan pm:a mig, vad som kan vara grund för detta beslut.

Å andra sidan, må det vara som det vill, det förskräcker mig bara, men jag kan leva där förutan.

Jag får med all sannolikhet, anledning att återkomma i detta ärende.
Det är, i sådant fall, min förhoppning att detta kan hanteras även från det här forumet, annars, har jag förmodligen svårt att finna lämplig arena för min sakframställan

Broder Tuck

No1Viking
2010-04-05, 08:05
Hej

Vi på ubuntu.se brukar inte bry oss om det som kallas OT (off topic) i vårt forums sociala delar. Det är naturligt att i grupp byta ämne, därav har vi inte denna regel i de sociala delarna av forumet. I supporten försöker vi att hålla oss till ämnet. Vi kan inte, som du säkert förstår, döma och tycka kring hur andra gemenskaper vill hantera denna typ av fråga.

För övrigt är du och alla andra välkomna till oss, om du/ni känner för det.

Låser tråd då vi inte vill diskutera om och kring ubuntu-se.org. På ubuntu.se pratar vi inte illa om "konkurrenter".

Micke

ulsak
2010-04-05, 09:19
men vaffan.. jag kollar upp det.