Har någon erfarenhet av hårdvara för att skriva grafiken på en DVD? Skicka gärna länk till dustinhome eller liknande. Det skulle se lite proffsigare ut än min handstil på skivorna.![]()
Wubi finns med, men fungerar ofta dårligt da MS gör alt för att Ubuntu inte skal sprida sigFinns Wubi med på remixen också? Jag har aldrig haft nytta av att testa men det verkar vara en bra grej för windowsanvändare som vill testa Ubuntu utan allt för stora förändringar.
Har man service pac 3 i wXp eller senaste uppdateringar i w7 fungerar inte Wubi på normalt sätt
utan man kan enbart skapa en normal flervals start under alternativ 1 eller 3 när man startar ifrån skivan eller USB minnet
OBS! det är en lite äldre Video bemärk vi försöker installera med Wubi i Kompatibilitetsläge, men lyckas inte.
Se Videon i HD på Vimeo
Har någon erfarenhet av hårdvara för att skriva grafiken på en DVD? Skicka gärna länk till dustinhome eller liknande. Det skulle se lite proffsigare ut än min handstil på skivorna.![]()
Jag har en Epson stylus R800
där finns ett program som heter PRINT CD till denna skrivare och det blir helproffsigt resultat
men jag har bara fått det till att fungera i Mac och Windows
i övrigt tycker jag att bläkstråle skrivare är rena stölden vad gäller bläckpriser
och det går åt när skrivaren rensar sina skriv huvuden med bläck varje gång man sätter på den
en patronuppsats till nämnde skrivare går till 1400 kr
ett alternativ är etiketter, men de brukar sitta dåligt och får inte alltid plats i spelaren på bärbara datorer
det påstås att klistret löser upp CD-DVD skivan, men det är mera än vad jag har erfarenhet för
men ediktet ark går faktiskt att skriva ut i de flesta ordbehandlingsprogram
Menar du att bläcket kostar som en ny skyst skrivare
3x bläck så har du en bra A3 skrivare. Vilket ocker!
Vist är det ocker Lasse
och man kan inte använda piratbläck till halva priset då skrivaren har 8 patroner och man bytter ju inte alla på en gång
köper du billigare bläck beckar skriv-huvudet i hopp när bläcket blandas med original smörjan
och man får aldrig igång skrivaren igen, rena stölden helt enkelt.
Usch kommer bli dyrt när jag har införskaffat Canon Pixma skrivaren jag sparar till.
ApeviaX[
I'd like to help you if I can
]
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken