Jag trodde det var du en måndagsmorgon![]()
![]()
Sitter och sorterar gamla bilder...
Är det någon som känner igen spelfiguren och spelet?
spel1.jpg
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Jag trodde det var du en måndagsmorgon![]()
![]()
Spelet släpptes 1998.
Ni ska gissa vilket spel det är, fastän jag är gubbe så har jag spelat några spel.
Last edited by Rune.K; 6th December 2010 at 23:19. Reason: Tog bort en rad...
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Menar du dataspel eller bordspel?
Jag har aldrig sett gubben.
Om någon gör dig illa, skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott, knacka in det i sten. Afrikanskt ordspråk
Livet är en teater/Magnus Uggla
http://www.youtube.com/watch?feature...gAM31N5Co#t=3s
![]()
PC-spel
Jodå, det är bilden av mej som jag fick i ett stängt forum speciellt anpassat för troll.
Det är ett intressant forum, det finns inga regler, man kan själv välja sin titel.
Jag var på väg att välja Stortrollet, men det hann jag inte med...
Man blir inbjuden och man bör inte vara alltför ordentlig och ordningssam för då trivs man nog inte där.
Jag trivdes bra där!
Jag blev permanent utvisad redan efter cirka 3 veckor, det tycker jag är en riktig bedrift att bli permbannad från ett trollforum. Dessutom var jag den förste att bli utvisad, men någon ska ju vara först.
Jag får delvis skylla på mitt ojämna humör...
Tillägg:
Fastän det inte finns några regler så är det civiliserat forum, svordomar finns nog inte där, och inte några anspelningar på xxxxx xxxxxxxxx som vissa höga höns på ett annat forum gärna sprider omkring sej.
Ett troll är noga med sin heder. Lögner, slag under bältet och liknande är inget ett troll sysslar med.
Det är en helt annan kategori av internetanvändare som använder fula ord, lögner och slag under bältet.
Att använda fula ord tyder oftast på en begränsad intelligens, som de flesta redan vet.![]()
Last edited by Rune.K; 7th December 2010 at 18:56.
Åter till ämnet kanske.
Spelet jag tänker på är RPG och turnbased.
Och jag nämnde tidigare att det släpptes 1998.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bokmärken