Rune, kan du fixa en skärmbild ?
LJ
Förstasidan ser inte så bra ut sedan flytten av "om oss" till mittkolumnen, i Firefox 4 beta i natty.
Högerkolumnen lägger sej delvis över mittkolumnen.
Nu har jag bara 1024x768, det kanske är OK i högre upplösningar...
Tillägg:
@ LJ
Jodå, jag ska fixa en skärmbild så småningom...![]()
Senast redigerat av Rune.K den 2011-01-31 klockan 14:58.
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Rune, kan du fixa en skärmbild ?
LJ
Lade till en <br> till för utseendets skull och för att jävlas med No1Viking
LJ
Hehe.
Nu går det att ta skärmdumpar på frihand i KDE 4.6. Det var det enda jag saknade från Windows 7.
Ändrade textstorleken på den sista bilden, så du ser hur det ändras...
fox-natty01.pngfox-natty02.jpgfox-natty03.jpg![]()
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Jadu Rune, upplösningen 1024x768 är ju ingen höjdare och det ser verkligen konstigt ut. Men jag vet inte hur att ändra...
Kanske Vikingen vet...
LJ
Det såg bra ut innan flytten av "om oss" till mittkolumnen.
Det bara i Firefox 4 beta som det blir fel, i vanliga Firefox så visas förstasidan helt korrekt!
Samma fel i rekonq och Chromium...
Det är inget fel på min upplösning, 1024x768.
Netbooks och paddor använder väl ungefär samma...
Jag läste nånstans för ett tag sedan om just upplösningar och 1024x768 är fortfarande vanlig.
Det enklaste är att flytta tillbaka rutan "om oss" till där den var innan.
Allvarligt så passar den bättre där, som jag tycker.
Nyheter ska vara överst i mittkolumnen, som jag tycker och tänker.
"Om oss" brukar inte ha en central placering.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken