@ Rowtag
Ett klipp från den bortmoderade tråden, orden är dina.
Sådana påhopp på en medlem tolererar vi inte här på Ubuntu.se.Så jag tycker du skall lägga av med dina meningslösa, barnsliga och elaka inlägg
Punkt slut.
Du vet var du kan klaga!
Jag vill be om att få en ursäkt. Jag vill också att det här ämnet flyttat till den tråd där ämnet började, ( en öppning min tråd om Sn0wl1nux ). Det finns också en legitim och förklarlig anledning till problemen med nedladdningen av Sn0wl1nux. Osprey har fått förklaringen via ett annat forum. Jag försökte skriva den här men en förvägrades visning av mods.
Respekt och många ++++++ för gott uppträdande "Osprey".
/Rowtag
@ Rowtag
Ett klipp från den bortmoderade tråden, orden är dina.
Sådana påhopp på en medlem tolererar vi inte här på Ubuntu.se.Så jag tycker du skall lägga av med dina meningslösa, barnsliga och elaka inlägg
Punkt slut.
Du vet var du kan klaga!
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Kritik får man ta när den är konstruktiv
det är lätt att kritisera och skapa splittring
men ett väldigt stort arbete att bygga upp förtroende och en trevlig atmosfär
Vi tester alltid Ubuntu.se Remixer noga innan vi släpper dom
Det är mycket tråkigt om denna tråden faller ner på " Sandlåde ninå " !!![]()
Det är lågt att styra upp det som du tycker. Publicera i stället hela sammanhanget. Att låsa och dessutom kräva kontroll av mina inlägg innan de får visas. Alla vet ändå vem som kom med nyheten om sn0wl1nux. Så för mig spelar det mindre roll. Jag behöver varken bekräfta eller sök någons bekräftelse för jag åtnjuter en internationell respekt som överstiger all bekräftelse någon överhuvudtaget nånsin kan ge mig i det här forumet.
End Over End.
"Burn all the candles out
Make a wish but not aloud
Re-live the year and now
See you now and then
I'm more revolve endure
I've seen it all before
I will begin again
But I can't start until I've seen the end"
"I took a look around
I believe in any doubts
The treasures that we found
when we were brand new"
"End over end
End over end
End over end
Oh yeah"
Oh yeah
/Rowtag
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken