Adoby (2012-03-11), fd.svensson (2012-02-05), sveto (2012-04-03)
Jag har lagt ut en ny version av ExTiX 9 x64 med kernel 3.2.2-extix. Kernel 3.2.2 är den senaste tillgängliga stabila kernel, som kan hämtas från Kernel.org. ExTiX 9 x64 är alltså baserat på Ubuntu 11.10. Alla ingående program har uppdaterats till senaste version per 20120202. Studera den fullständiga PROGRAMLISTAN.
Läs mera om ExTiX 9 x64 på INFO-sidan (svenska) eller på extix.se (English).
Senast redigerat av exton den 2012-02-03 klockan 17:14. Anledning: Tillägg om extix.se
Adoby (2012-03-11), fd.svensson (2012-02-05), sveto (2012-04-03)
Tack och välkommen, Arne ! Jag ser att jag ha en hel del att utforska !
Hälsningar
Peter
Senast redigerat av Little John den 2012-02-03 klockan 18:14.
Tack Arne!
Det ska vi ta en titt på under helgen.
Välkommen
Micke
Make sure to use your head - you might need it!
Det här lät riktigt spännande, så pass att jag kommer slänga in den snarast.
Och som jag sagt på annan plats VÄLKOMMEN exton
Edit/
Jag var så fräck att jag satte in din text på G+. Om du ogillar det, sig till mig så raderar jag det.
Lasse
Senast redigerat av fd.svensson den 2012-02-05 klockan 05:19.
Om någon gör dig illa, skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott, knacka in det i sten. Afrikanskt ordspråk
Livet är en teater/Magnus Uggla
http://www.youtube.com/watch?feature...gAM31N5Co#t=3s
![]()
Kanske värt att posta och för medlemmar av ubuntu.se att läsa:
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=62&t=55511
Nu ska jag inte störa er längre. Må väl!
Det som är det absolut bästa med GNU/Linux är att det är ett fritt operativsystem, dvs det är tillåtet att använda och konfigurera precis hur man själv vill.
Att det sedan finns olyckskorpar som alltid ska ha synpunkter på någon annans arbete, är nog vanligt inom alla område...
Exton gör ett bra arbete vad jag vet, t.ex så räddade han min dag för flera år sedan när det var alldeles nytt med LiveCDś och jag hade behov av en sådan.
När du har fått svar på din fråga, så skriv det. Då markerar en moderator tråden som löst.
Ovanstående länk visar bara att man vill bråka med upphovsmannen i stället för att göra saker och ting bättre. Ren avundsjuka och illvilja, som yttrar sig på ett mycket otrevligt och ovänligt sätt.
Jag betackar mig för såna länkar här på ubuntu.se, för vi vill titta framåt och göra bättre i stället för att gnälla!
***Låser tråden***
Micke
Make sure to use your head - you might need it!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken