Det kan vara problem med flash?
Jag använder tillägget Flash-aid i Firefox för att rätta till mina problem med flash.Tillägget låter dig enkelt välja och installera flash.
Jag är medlem på några spelsiter men har fått problem. Jag kan komma in på sidorna och logga in men när jag skall spela något spel så blir spelsidan alldeles grå. I lördags fungerade det som det skulle men i söndags var sidan grå. Jag har nu uppdaterat min dator till Ubuntu 11.04 för jag trodde problemet skulle lösa sig men det gjorde inte det.
Det kan vara problem med flash?
Jag använder tillägget Flash-aid i Firefox för att rätta till mina problem med flash.Tillägget låter dig enkelt välja och installera flash.
Tack, jag skall prova med det samma
Det hjälpte inte, sidan är fortfarande grå. Jag fick ett meddelande om att det fanns 32 bitars att hämta men det vet jag inte var man hämtar.
Flash-aid hämtar och installerar åt dig. Kör wizarden. Du har en röd plutt till höger om adressrden där du kanstarta wizarden.
Ingenting hjälper. Nu är jag riktigt trött på det. Wizarden säger att filen finns inte. Den säger ifrån om att jag kan hämta flash-aid Beta, är det rätt?
Senast redigerat av zassa den 2012-04-05 klockan 12:44.
Jag antar att du menar "Adobe Beta, from Adobe Labs"? Den borde fungera bra. Det är den jag kör.
Annars provar du sedan: "Adobe Stable, from repositories".
Tack jag får prova allt.
Detta är vad jag får till svar.
Ett fel uppstod vid skapande av barnprocessen för denna terminal. getpt failed: Filen eller katalogen finns inte
Jag vet inte om något nyligen har hänt som orsakat krångel med flash. Jag har noterat att det verkar vara flera som fått installera om nyligen.
Tyvärr kommer Adobe sluta att uppdatera Flash för Linux. Bara säkerhetsuppdateringar av den nuvarande versionen kommer att göras.
Enda sättet jag känner till idag för att få nyare Flash kommer att bli Flash inbäddat i browsern Google Chrome. Tydligen har Adobe ett samarbete med Google, men FireFox ville/fick(?) inte vara med. Vi får se vad detta innebär på lite sikt.
http://blogs.adobe.com/flashplayer/2...-on-linux.html
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken