Om du klicka på ditt eget namn här t.ex kommer det upp en ny meny där det står "Hitta alla inlägg av tosick".
Där kan du följa dom.
Det går även från kontrollpanelen men är lite mer "krångligt".
LJ
På "broder forumet" finns det en länk som heter "mina inlägg" ungefär.
Den är praktisk för att följa upp, där jag har skrivit något.
Jag hittar ingen liknade funktion här.
Hur gör ni?
Om du klicka på ditt eget namn här t.ex kommer det upp en ny meny där det står "Hitta alla inlägg av tosick".
Där kan du följa dom.
Det går även från kontrollpanelen men är lite mer "krångligt".
LJ
Jag gillar denna funktion mycket det vore trevligt om det gick smidigt att komma åt den, utan att behöva gå in i en tråd där man vet att man skrivit något och leta upp sin post.
Kanske en länk i profilen eller något?
NU funderade jag lite till. Och den listan som man kommer åt igenom sitt namn berättar inte om det finns några nya svar, eller?
Det vore trevligt med en sådan funktion där man kunde få upp de trådar som man skrivit i och som folk svarat i sen man senast tittade.
Kontrollpanelen Under
Standardalternativ för ämnesprenumeration
När du postar ett nytt ämne, eller svarar på ett inlägg, kan du välja att automatiskt lägga till det ämnet i din lista med prenumerationer, med valet att få meddelande via e-post om nya svar i det ämnet. Prenumerera inte, Inget e-postmeddelande, Omedelbart e-postmeddelande, Dagligt e-postmeddelande eller Veckovis e-postmeddelande
@svendus tack, jag tror det var det jag var ute efter![]()
Tack Svendus, du är en klippa!
Micke
Make sure to use your head - you might need it!
Är också litet vilsen. När man svarat, ställt en fråga, eller följer med en tråd, som är intressant, då skulle det vara toppen att kunna bocka för sänd ett mail. Man får då ett meddelande för varje gång någon skriver, undervisar eller svarar i tråden. En tråd kan hållas vid liv längre då. Innehållet kan behandlas mera ingående. Man tappar inte bort tråden. Vill man inte längre, bockar man av.
Längst upp på denna sidan finns "Ämnesverktyg". Klicka på den och välj "Prenumerera på det här ämnet". Följ sedan instruktionerna!
Micke
Make sure to use your head - you might need it!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bokmärken