En regel utan undantag: Vi diskuterar inte andra forum eller andra organisationer ur en negativ synvinkel på ubuntu.se. De gör vad de vill och vi gör vårt, så bra som möjligt.
Quality counts!
Micke
Vi alla hade kommit överens om att inte snacka om systerforumet här och jag ser att alla håller sig till det, fast det går inte att undvika några "nålar" såklart. Men det är inte vår sak att diskutera det andra forumet just här.
Åter till topic:
Jag tror att orsaken för att allting går så bra här är helt enkelt att alla vet om inställningen vi har, nämligen sunt förnuft. Man kommer ganska långt med det och vi här behöver knappast moderera eller hoppa in i en tråd.
Vi måste också tänka på att vi inte måste följa ett regelverk som någon annan satte upp. Det underlättar kolossalt. Det byråkratiska behövs inte här.
Vi alla hoppas att kunna fortsätta med den linjen och är stolt över att våra medlemmar och vi själva har kommit så här långt.
Jag håller med DimensionX. Även jag hade i början mina tvivel men märkte ganska fort att det inte fanns någon orsak.
Och jag föreslår nu att någon av våra moderatorer låser tråden då allting är sagt.
Ett stort tack för alla era synpunkter!
LJ
En regel utan undantag: Vi diskuterar inte andra forum eller andra organisationer ur en negativ synvinkel på ubuntu.se. De gör vad de vill och vi gör vårt, så bra som möjligt.
Quality counts!
Micke
Make sure to use your head - you might need it!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken